Τα δικά μας «ευχαριστώ»

Η 11η Νοεμβρίου γιορτάζεται ως Διεθνής Ημέρα «Ευχαριστώ». Είναι μια ευκαιρία για να θυμόμαστε να εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη σε όσους έχουν συμβάλει με κάποιο τρόπο στην καλυτέρευση της ζωής μας. Έτσι την αξιοποιήσαμε και στο σχολείο μας.

Τα παιδιά παροτρύνθηκαν να σκεφτούν ένα άτομο στο οποίο ένιωθαν ότι θα ήθελαν να πουν «ευχαριστώ» και να το εκφράσουν με μια ζωγραφιά. Η οικογένεια, οι συγγενείς και οι φίλοι κέρδισαν φυσικά το μεγαλύτερο μέρος της ευγνωμοσύνης τους. Αλλά και οι δασκάλες και οι γιατροί που τα βοήθησαν σε μια δύσκολη στιγμή «άκουσαν» επίσης το «ευχαριστώ» τους.

Τα περισσότερα παιδιά προτίμησαν να κρατήσουν τη ζωγραφιά τους μόνο για τα άτομα στα οποία απευθυνόταν. Άλλα, πιο εξωστρεφή, θέλησαν να τη μοιραστούν και δημόσια. Έτσι, μπορείτε κι εσείς να πάρετε μια μικρή γεύση από τα δικά μας «ευχαριστώ» σε σημαντικούς ανθρώπους της ζωής μας.